Don Draper
Basic
- Pris
- 3800kr
- Returpolicy
- Ja om ej äkta Omega 24h
- Bilder Skickat
- Ja
Säljer en fin Omega från 1965. Klockan är i mycket fint skick för sin ålder. Kommer på Hirsch läderband som är ca ett år gammalt, går ju byta om man vill.
Modell: Omega Seamaster 600
Kaliber: 611
Ref: 136.011
Årsmodell: 1965
Jag har dessvärre ingen servicehistorik på klockan men tidshållningen är extremt bra och gångreserven likaså. Ska enligt tidigare ägaren
vart servad 2016. Orginalglas med logga i mitten. Ett litet märke på tavlan till vänster om datumfönstret, inget jag tänkt på, försökt få med på bild. En del små repor på boetten som säkerligen går att polera bort om man gillar sånt. Sitter en technos krona på denna och har funderat på att byta till en Omega med det är inget fel på denna och inget man tänker på.
Klockan säljs som den är med band på. Har inget som följt med vid köp, förståeligt då den är 53 år gammal.
Mått: 36mm inkl kronan.
Klockan finns i Sthlm, Sverige men kan skickas worldwide.
Pris: 4200:- inkl. frakt. Eller F2F i Sthlm.
Nytt pris 20/2: 4000kr
Nytt pris 5/3: 3800kr Sista chansen innan Tradera!
Retur: 24h om ej äkta Omega
Har referenser i goodguy-tråden.
Bildkavalkad:
Wristshot
Urtavla
Urverk
Urverk
Boett baksida
Urtavla
Boett
Kronan
Baksidan
Modell: Omega Seamaster 600
Kaliber: 611
Ref: 136.011
Årsmodell: 1965
Jag har dessvärre ingen servicehistorik på klockan men tidshållningen är extremt bra och gångreserven likaså. Ska enligt tidigare ägaren
vart servad 2016. Orginalglas med logga i mitten. Ett litet märke på tavlan till vänster om datumfönstret, inget jag tänkt på, försökt få med på bild. En del små repor på boetten som säkerligen går att polera bort om man gillar sånt. Sitter en technos krona på denna och har funderat på att byta till en Omega med det är inget fel på denna och inget man tänker på.
Klockan säljs som den är med band på. Har inget som följt med vid köp, förståeligt då den är 53 år gammal.
Mått: 36mm inkl kronan.
Klockan finns i Sthlm, Sverige men kan skickas worldwide.
Pris: 4200:- inkl. frakt. Eller F2F i Sthlm.
Nytt pris 20/2: 4000kr
Nytt pris 5/3: 3800kr Sista chansen innan Tradera!
Retur: 24h om ej äkta Omega
Har referenser i goodguy-tråden.
Bildkavalkad:
Wristshot
Urtavla
Urverk
Urverk
Boett baksida
Urtavla
Boett
Kronan
Baksidan