• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

OHPF Omega Seamaster 600 i stål - manuell och vintage (prisbump)

Ariste

Audemars
2-Faktor
Medelålders Omega som åldrats med stil, been there and done that. Elegant dressklocka från 1964 med stilren tavla. Boett i stål och mäter 34,5mm i bredd, 39,5 lug-till-lug och drar band på 18mm. Verket är kaliber 601 som servats nyligen och håller tiden inom +/- 10 sek/dygn.

Tavla, boett och verk är signerat Omega, krona och glas omärkta men bytta vid nyligen utförd service. Boetten har fått lite stryk, se bilder för egen bedömning. Tavlan är skadad längst ut vid kanterna, tror att ett originalglas (med ring) från Omega skulle dölja det mesta. Det sitter ett nytt (men lätt skadat på undersidan) skinnband på, inget fancy men det funkar.

Priset för denna sätter jag till 2400 2200 kr inklusive REK-frakt inom Sverige men den som känner sig hugad kan köpslå. Vid intresse så släng ett PM åt mitt håll.

Bonus till en trevlig köpare är ett somrigt natoband.





















 

exxpert

Omega
2-Faktor
Förlåt att jag smutsar i tråden men den är sååå snygg den klockan! Precis ropat in min egna 65a på tratten och väntar på posttomten..

//Daniel
 
Topp