• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

/Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Tillbakadragen Omega Seamaster Apnea

Weberg

Guld
2-Faktor
Pris
25
Returpolicy
Ja, om fel i beksrivningen.
Bilder Skickat
  1. Ja
Årtal: ca 2010
Originalgaranti: ja
Trycktestad: ja
Box: ej original
Mått: 41 mm
Vattentålig: 300 m

Kul och ovanlig kronograf till hyllning av fridykaren Jacques Mayol som var den första fridykaren att nå ett djup på 100 m. Klockan har en bakboett med hans namn och en delfin som inskription. Fungerar utmärkt mekaniskt, len och fin i uppdraget, nollställer perfekt. Tavlan har sju cirklar som fylls röda när kronografen är i gång. En cirkel motsvarar en minut så du vet hur länge du hållit andan... Härlig länk och med pushers som är byggda för att kunna användas även under vatten!
En repa vid kl. 16 och lite härjade visare (snyggt!) annars kommer jag inte på mycket att anmärka på sett till åldern. Länk i fint skick och repfritt lås (tejp på i min ägo). Kommer med certifikat.

I första hand vill jag helst byta mot något roligt som annan Omega, Breitling eller liknande. Har haft de flesta, men testa mig gärna. Ej japanskt.
Sätter bytesvärde till 25 tkr. Den enda jag hittar i Sverige ligger på 34,5 tkr.

1000068131.jpg

1000069073.jpg
1000069137.jpg

Senast ändrad:
Tillbaka
Topp