- Pris
- 29.500:-
- Returpolicy
- Ej vid F2F, 24h vid distans
- Bilder Skickat
- Ja
Hej!
Kliar i fingrarna efter något nytt och då måste tyvärr en lämna…
Kollar därför intresset för min Aqua Terra med svart urtavla och datumram.
Klockan är uttagen 9/8 2014 från tysk AD.
Alla tillbehör kommer som vid köp förutom kvitto. Notera att klockan kommer på band och originalspänne och inte länk.
Kommer med alla tre kort, ytter- och innerbox, manual samt tag.
Föreligger inget servicebehov, vv se bilder på resultat av timegraph-mätning. Tickar och går som den ska och dras upp mjukt. Enda estetiska att anmärka på är en ding i bezeln vid fem-indexen, men inget jag upplevt som störande. Glaset helt fritt från repor.
Byten av intresse men då endast mot en Tudor BB54, alternativt Omega SMP ref 2531.40. Bytesvärde +3.500:-
Vid frågor eller funderingar så välkomnas dessa. F2F möjlig och premieras i Göteborgsområdet, kan även skickas på köparens bekostnad. Gott om referenser.
Tack KS för annonsplats!
Kliar i fingrarna efter något nytt och då måste tyvärr en lämna…
Kollar därför intresset för min Aqua Terra med svart urtavla och datumram.
Klockan är uttagen 9/8 2014 från tysk AD.
Alla tillbehör kommer som vid köp förutom kvitto. Notera att klockan kommer på band och originalspänne och inte länk.
Kommer med alla tre kort, ytter- och innerbox, manual samt tag.
Föreligger inget servicebehov, vv se bilder på resultat av timegraph-mätning. Tickar och går som den ska och dras upp mjukt. Enda estetiska att anmärka på är en ding i bezeln vid fem-indexen, men inget jag upplevt som störande. Glaset helt fritt från repor.
Byten av intresse men då endast mot en Tudor BB54, alternativt Omega SMP ref 2531.40. Bytesvärde +3.500:-
Vid frågor eller funderingar så välkomnas dessa. F2F möjlig och premieras i Göteborgsområdet, kan även skickas på köparens bekostnad. Gott om referenser.
Tack KS för annonsplats!