- Pris
- PB2 42,000:
- Returpolicy
- Om överenskommet
Hej!
Dags för mig och ta nästa kliv i klockägandet och därför letar denna ett nytt hem.
Det gäller en Omega Aqua Terra 41mm från 2021 med den härliga olivgröna tavlan som nästan skiftar åt grått i olika ljus.
Klockan är använd i rotation med annat, men självfallet förekommer det lite hairlines på de polerade länkbitarna. Men overall ger den ett väldigt gott helhetsintryck! Värt att nämna är att det finns en liten ding på vänster övre bandhorn men inget märkvärdigt.. Försökte få till en tydlig bild på det, men den upplevs knappt vid användning.
Urverket är detsamma som många andra dykare från Omega, deras 8900 verk som verkligen är spot on!
Har gått +0 / -1 typ varenda dag i min ägo.
Lång tid kvar på Omegas internationella garanti (2026).
22010412110001
Omega Seamaster Aqua Terra
41mm
2021
Fullset
Säljes för 45.500;- PB 43.500;- PB2 42.000;-
F2F möjligt för medlemmar med gott om referenser.
Jag har gott om referenser från tidigare affärer på forumet.
Tack KS för annonsmöjligheten!
Dags för mig och ta nästa kliv i klockägandet och därför letar denna ett nytt hem.
Det gäller en Omega Aqua Terra 41mm från 2021 med den härliga olivgröna tavlan som nästan skiftar åt grått i olika ljus.
Klockan är använd i rotation med annat, men självfallet förekommer det lite hairlines på de polerade länkbitarna. Men overall ger den ett väldigt gott helhetsintryck! Värt att nämna är att det finns en liten ding på vänster övre bandhorn men inget märkvärdigt.. Försökte få till en tydlig bild på det, men den upplevs knappt vid användning.
Urverket är detsamma som många andra dykare från Omega, deras 8900 verk som verkligen är spot on!
Har gått +0 / -1 typ varenda dag i min ägo.
Lång tid kvar på Omegas internationella garanti (2026).
22010412110001
Omega Seamaster Aqua Terra
41mm
2021
Fullset
Aqua Terra 150 M Seamaster Stahl Chronometer Uhr 220.10.41.21.10.001 | OMEGA DE®
Entdecken Sie Seamaster Aqua Terra 150 M 41 mm, Stahl mit Stahlband Uhren - 220.10.41.21.10.001!
www.omegawatches.com
Säljes för
F2F möjligt för medlemmar med gott om referenser.
Jag har gott om referenser från tidigare affärer på forumet.
Tack KS för annonsmöjligheten!
Senast ändrad: