• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Omega Seamaster Aqua Terra 41mm 8900 (PB2)

Mr.Eriksson

Silver
2-Faktor
Pris
PB2 42,000:
Returpolicy
Om överenskommet
Hej!

Dags för mig och ta nästa kliv i klockägandet och därför letar denna ett nytt hem.
Det gäller en Omega Aqua Terra 41mm från 2021 med den härliga olivgröna tavlan som nästan skiftar åt grått i olika ljus.
Klockan är använd i rotation med annat, men självfallet förekommer det lite hairlines på de polerade länkbitarna. Men overall ger den ett väldigt gott helhetsintryck! Värt att nämna är att det finns en liten ding på vänster övre bandhorn men inget märkvärdigt.. Försökte få till en tydlig bild på det, men den upplevs knappt vid användning.
Urverket är detsamma som många andra dykare från Omega, deras 8900 verk som verkligen är spot on!
Har gått +0 / -1 typ varenda dag i min ägo.
Lång tid kvar på Omegas internationella garanti (2026).

22010412110001
Omega Seamaster Aqua Terra
41mm
2021
Fullset

IMG_2724.jpeg

IMG_2730.jpeg
IMG_2729.jpeg


IMG_2714.jpeg



Säljes för 45.500;- PB 43.500;- PB2 42.000;-
F2F möjligt för medlemmar med gott om referenser.

Jag har gott om referenser från tidigare affärer på forumet.
Tack KS för annonsmöjligheten!
 
Senast ändrad:
Tillbaka
Topp