• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Omega Seamaster Aqua Terra 8500 38.5 (Prisbump 26/9)

Donniedoer

Omega
2-Faktor
Nytt pris och nya möjliga byten :)

Hej på er

Ändrar om lite i samlingen och ser att denna får gå vidare.

Uttagen av mig april 2016 hos Mårtenssons i Halmstad och således fortfarande under garanti. Givetvis fullset med allt som kom med vid köp.

Bedömer skicket till mkt gott dock med sedvanliga swirls och hairlines framförallt på de polerade delarna. Inga dings el liknande. Håller sig inom +1-2 sek per dygn.

Pris: 29 000kr 28 500kr
Byte
: helst inte men har du en Explorer 14270/114270, PO 39.5 eller Speedmaster så kan vi säkert komma överens.
Retur: ja inom 24h om skicket inte är som beskrivet där bilderna är en del av beskrivningen.

Då jag är ny på detta forum föredrar jag F2F affär över en kopp kaffe i Gbg el Halmstad men kan givetvis skickas efter överenskommelse.

IMG_0076.JPG

IMG_0079.JPG
IMG_0228.JPG
IMG_0229.JPG
IMG_0082.JPG


Stort tack KS för möjligheten till annons!
 
Senast ändrad:
Topp