• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Omega Seamaster Aqua Terra Automat, 38,5mm, Svart tavla (56k avrådes)

Anders Forsberg

Audemars
2-Faktor
Up for grabs är alltså en styck Omega Seamaster Aqua Terra

Verk:
Automatiskt
Kaliber: 2500
Diameter: 39,2mm (hade det som "38,5" tidigare, men Omega verkar tycka att referensen är 39,2mm)
Referens: 2503.50.00
Serienummer: 80990xxx
År: 2007(ish)

Skick: Normalt skick för ålder. Dock en rejälare ding på boetten, motsatt sida om kronan (se bild). Det hör ju till sakens natur att jag ska tycka så här - men jag är helt ärlig när jag säger att jag inte tycker att det är något man alls tänker på när den sitter runt armen.
Hairlines på bezel och på de polerade delarna av bandhornen. Likaså lite bruksspår på länken.
Service: Senast 2014-11-18 (vilket, tack vare Co-Axialverket betyder att man inte ska behöva tänka på att serva den förrän i slutet av 2022).

Tillbehör: Serviceetui, kvitto på service och kronbyte (Jarl Sandin), två extra länkbitar (17,5 länkbitar totalt). Ingen box eller cert - serienumret är dock kontrollerat mot Polisens register över stulna klockor.

Pris: 16.000kr
Bytes mot: Egentligen bara Datejust eller Tudor Date-Day, på rak arm. Dock öppen för andra förslag som håller sig upp till max 40mm. Pengar upp, ner/hit, dit spelar mindre roll. Vi får diskutera! ;)

Retur: Absolut - inom två dagar om ej som beskriven. Köpare står för returfrakt.
F2F: Malmö/Lund


IMG_4415.JPG


IMG_4298.JPG


IMG_4232.JPG


IMG_0052.jpg


IMG_0053.jpg


IMG_0013.jpg


IMG_0012.jpg


IMG_0040.jpg


IMG_0027.jpg


IMG_0030.jpg


IMG_0031.jpg


IMG_0029.jpg


IMG_0036.jpg


IMG_0037.jpg


IMG_0032.jpg


IMG_0033.jpg


IMG_0034.jpg


IMG_0021.jpg


IMG_0023.jpg


IMG_0074.jpg


...en sjuk massa bilder - men ändå är det inte någon som är riktigt ärlig med hur snygg denna klockan verkligen är. Tavlan är helt fantastisk!
 
Senast ändrad:
Topp