- Pris
- 32 000kr obro
- Returpolicy
- Enl. överenskommelse
- Bilder Skickat
- Ja
Omega Seamaster Aqua Terra
Ref: 231.10.39.21.06.001
Urverk: Omega Co-Axial 8500 60h gångreserv.
Årtal: 2012
Tavla: Grå
Storlek: 38,5mm
Mellan luggarna: 19mm
Lugg till lugg: 45,5mm
Länk: Omega orginal stålarmband.
WR: 150m
Glas: Safir med AR på båda sidor.
Skick: Normalt slitage från användning. Finns ett litet, litet nagg i glaset mellan index 3 & 4. Dessutom finns det lite rester av vad som troligen är polermedel på ytterkanten av glaset som anas i "fel" ljus och vinkel.
Service: Handlaren jag köpte den av servade den hösten 2023. Dock finns ingen dokumentation på detta.
Gång: ca +2 SPD
Klockan kommer med ytterfodral, box, instruktionsbok, garantikort, Chronometer certifikat, extra länkbitar, kvittot från orginal försäljningen samt kvittot från när jag köpte den.
Bilderna är del av beskrivningen men ha med dig att mobilkameror är lite väl bra nuförtiden så klockan ser inte riktigt så medfaren ut i verkligheten som den gör på några av bilderna.
Klockan på Omegas hemsida: https://www.omegawatches.com/en-se/...ra-150m-omega-co-axial-38-5-mm-23110392106001
Byte: Aquaterra 38,5mm, BB36 eller liknande med lite färg.
GG sida hittar du här.
Väl mött.
//Peter
Ref: 231.10.39.21.06.001
Urverk: Omega Co-Axial 8500 60h gångreserv.
Årtal: 2012
Tavla: Grå
Storlek: 38,5mm
Mellan luggarna: 19mm
Lugg till lugg: 45,5mm
Länk: Omega orginal stålarmband.
WR: 150m
Glas: Safir med AR på båda sidor.
Skick: Normalt slitage från användning. Finns ett litet, litet nagg i glaset mellan index 3 & 4. Dessutom finns det lite rester av vad som troligen är polermedel på ytterkanten av glaset som anas i "fel" ljus och vinkel.
Service: Handlaren jag köpte den av servade den hösten 2023. Dock finns ingen dokumentation på detta.
Gång: ca +2 SPD
Klockan kommer med ytterfodral, box, instruktionsbok, garantikort, Chronometer certifikat, extra länkbitar, kvittot från orginal försäljningen samt kvittot från när jag köpte den.
Bilderna är del av beskrivningen men ha med dig att mobilkameror är lite väl bra nuförtiden så klockan ser inte riktigt så medfaren ut i verkligheten som den gör på några av bilderna.
Klockan på Omegas hemsida: https://www.omegawatches.com/en-se/...ra-150m-omega-co-axial-38-5-mm-23110392106001
Byte: Aquaterra 38,5mm, BB36 eller liknande med lite färg.
GG sida hittar du här.
Väl mött.
//Peter
Senast ändrad: