• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

OHPF Omega seamaster AT chronograph

vonbahr

Har fått baka en pizza på menyn
2-Faktor
Säljer min omega eftersom annat lockar mer. Klockan är en omega seamaster Aqua Terra chronometer certifierad chronograph. Omegas refnr. 2512.50 och klockan är från 2007.
Klockan är i mycket fint skick med få spår av användning. Ruckad och tryckt 2015 och fås med allt utom den röda boxen, dvs. Certifikat och manualer finns.
Jag erbjuder full retur på klockan 24tim om den inte motsvarar min beskrivning.
Pris på klockan 22kkr (prutmån finns vid snabb och okomplicerad affär) bytesvärdet hänger helt och hållet på hur du värderar din klocka. Jag är ute efter till exempel en seiko mm300 sbdx001 (sbdx012), sinn u1 eller ezm av något slag, eller något annat skoj, try me ;)

Jag och klockan håller till i huvudstaden och ses gärna f2f för att göra upp (ej retur vid f2f).

image.jpg
image.jpg
image.jpg
image.jpg
image.jpg
 
Topp