• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Omega seamaster AT james bond

GT_karl

Omega
Med risk för dubbel post.

Såg denna idag:

JamesBondSpectre-700x350.jpg


"James Bonds senaste klocka är en specialversion av Omegas modell Seamaster Aqua Terra 150M. Klockan kommer att vara med i kommande Bond-rullen Spectre som har premiär i november i år.
Klockan tål magnetiska fält med en styrka upp till 15,007 gauss och kommer därför, passande nog, endast att tillverkas i 15,007 exemplar."

Har aldrig gillat 007 varianter av klockor, men denna tilltalar mig!

http://www.fratellowatches.com/omega-seamaster-aqua-terra-james-bond-spectre-limited-edition/
 

Hebbe

Ki-Adi-Mundi
2-Faktor
fasen jag trodde stenhårt på en variant av den nya SM300. Där ser man. Måste nog se den med riktiga bilder innan jag yttrar mig om vad jag tycker. positivt att det inte står 007 över hela jävla klockan iaf :)
 

Ponlarsson

Panerai
Tidigare varianter av Bond-klockor där det stått Bond över hela klockan har känts riktigt löjliga. Den här var väl helt okej, men blått och gult ser lite barnsligt ut.
 

Joffrey

Vacheron
2-Faktor
Se där, en bastardiserad variant av min kära humla! Jag tycker denna modell är ovanligt tacky, väldigt mycket Bond intryckt på tavlan.
 

snoozarn

Patek
2-Faktor
Fjanterier av Omega med dessa limited edition hit & dit som vanligt då. Nu ska de mjölka ut allt ur Aqua terra linjen också. Skyfall var perfekta bondklockan men nu ska det förstöras. Nötter.
 

hook

Prince Philip
Forumpersonal
Owner of KS
Pledge Member
2-Faktor
De var tider när han sportade klocka med klass.
5508an är och förblir bästa Bondklockan ever.
 

Depp-Erik

Cartier
Som tidigare talare nämnt så trodde/hoppades jag också på nya SM 300. Rent spontant tycker jag inte att denna ser så tokig ut och vad gäller mjölkandet så var väl knappast något annat att vänta, produktplaceringen är ju halva grejen.

Ser väldigt mycket fram emot filmen också! :)
 

BadkarsPiraten

Vacheron
"Endast 15007 exemplar".

Det är Bond version på bond version på bond version
.
Det börjar bli helt normalt, vanligt och tråkigt.

Sorry men alla dessa Bond versioner som Omega gör får mig verkligen att tappa respekt för dom. Blir snart som en Toys R us klocka...
Ja, vi har förstått att ni sponsrar Bond filmerna. Kan dom inte bara låta det stanna där?

Imponerar mig föga.
Skulle ta en helt vanlig, every day Omega över någon Bond special.
 
Topp