• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Omega Seamaster Automatic 14767-1 Cal. 491

repertoire

Cartier
2-Faktor
Pris
5000
Returpolicy
Enligt överenskommelse.
Bilder Skickat
  1. Ja
Hej! Det här är min första annons här på KS så jag ber om ursäkt i förväg om jag missat någon oskriven regel :)

Säljer en fin Ω Omega Seamaster ref. 14767 med ett automatiskt Omega Cal. 491 urverk.
Inköpt väldigt nyligen. Säljer vidare då skicket ärligt talat känns lite för bra för mig. Föredrar ur med mer lite mer patina.
Boett, glas och urtavla i fint skick. Några mindre fläckar på urtavlan runt sekundvisaren.
Okänd servicehistorik men den tickar på och håller tiden bra. Urverket ser rent och fint ut.
Kan inte avgöra om kronan original till denna modell. Den är dock Omega-märkt.
33x40mm utan kronan inkluderad. 18mm mellan bandhornen.
Levereras med ett grått krokodilband.
Klockan finns att beskåda i Örebro, eller skickas försäkrat och spårat gratis inom Sveriges gränser.
Förskottsbetalning genom Swish föredras.

EDIT: Har nu gjort ett enklare test av tidshållning genom att synka den med en digital timer,
och efter 60 minuter var Omegan 2-3 sekunder tidig.


5000:- 4300:-
SÅLD!


Tack för möjligheten att annonsera!
Vänligen kontakta mig för mer information, om min prissättning är helt åt skogen, eller om jag bara missat något i annonsen!
Mvh Fredrik

International buyers are welcome. Please contact me for payment and delivery options.

Seamaster1.jpg

Seamaster3.jpg
Seamaster2.jpg
 
Senast ändrad:
Topp