• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Omega Seamaster Bond Quartz 2541.80

pnt

Rolex
2-Faktor
Prisbump!

Det är med ett tungt hjärta som jag lägger ut ett gäng klockor till försäljning då jag har fått för mig att guld is the way to go. Skickar gärna men f2f är alltid trevligt. Fler bilder kan ordnas för den som är intresserad. Hör av er via PM :)

Omega Seamaster 2541.80
Till salu är min Seamaster, ref 2541.80, alltså den klassiska Bond-Seamastern.
Klockan är från 2001 och har en del hairlines på länk/boett samt några märken på bezeln och en repa i glaset.
Enligt mig inget som stör nämnvärt, men man ska veta att den är använd.
Går som en quartz ska göra.
Kommer med cert och levereras i en Omega servicebox.
Pris 9500 kr 9000 kr skickat eller hämtas i Borås
bild(20).JPG


















SÅLD! Rolex Datejust 1601
Mycket fin Datejust med vitguldsbezel från '70.
Lagom rasslig och mycket bekväm jubilee-länk (original Rolex).
Gångavvikelsen är +7s/dygn, uppvridningen känns bra och gångreserven är lång, den tidigare ägaren har sagt att den är "nyligen servad" (i vanlig ordning utan dokumentation). Jarl Sandin har gångtestat den och rekommenderade att kolla över servicebehovet trots att tidigare ägaren har uppgett att den är nyligen servad, jag har dock inte märkt några som helst problem med den.

Klockan levereras utan tillbehör förutom ett gäng extra länkbitar.
SÅLD! Pris 16 500 kr skickat eller hämtas i Borås

unnamed5.jpg


SÅLD! Rolex Submariner 114060
Submariner 114060 som jag har köpt ny i augusti 2013, kommer med stämplat cert.
Mindre hairlines finns efter normal användning, inget som stör eller sticker ut.
Gångavvikelsen är minimal som sig bör med en nästan ny Sub.

Klockan levereras med alla tillbehör som kommer med den ny. Cert, box, hangtags osv.
SÅLD! Pris 43 000 kr skickat eller hämtas i Borås

unnamed3.jpg
 
Topp