JesperO
Guld
OK, verkar vara prissatt lite galet - bud mottages...
Vad sägs om 13500kr då ??
Nytt försök.
Tänkte sälja min Omega Seamaster Chrono då den tyvärr för lite för lite handledstid.
Okänd servicehistorik, men det går bra (+12 sek senaste 15 timmarna) och kronografsekunden nollställer exakt. Lätt och smidigt att dra upp och mitt lekmannaöga tycker verket ser ut att vara i riktigt fint skick.
Kommer på ett brunt hirsch krokoband – se bilderna.
Kommer med brun Omega box i plysch– ingen aning om detta är originalboxen men den är ju lite rolig om man är lagd åt det box/plyschhållet.
Pris: 15.000 kr OBRO.
Byten: nja, kanske kan gå - helst någon www/dirty dozen
Retur: enligt ök.
Tack KS för möjlighet att annonsera.
Vad sägs om 13500kr då ??
Nytt försök.
Tänkte sälja min Omega Seamaster Chrono då den tyvärr för lite för lite handledstid.
- Manuell Cal 321
- Serienummer daterar den till sent 59 el 60 beroende på vilken lista man refererar till.
- Ref: KO2907 (boetten med lite fetare luggar)
- Guld på stål, mått: 33.5 mm exkl krona, boetten är i fint skick spår av användning finns så klart men inga djupare repor eller märken. Visst oxidation/smuts (?) syns om man tittar noga på kronsidan, men inget som stör – jag skulle säga att den i sin helhet är i riktigt fint skick.
- Tavla och visare är enligt mig original – med tanke på den patina som finns.
- Vad gäller krono och kronoknappar så kan jag inte uttala mig, men utseendemässigt matchar dem de referensobjekt man kan se i bibeln (Omega Journey Through Time).
- Glaset är troligen av senare snitt och jag har ofta tänkt byta det – det som sitter på är ganska doomat. Men det är i fint skick, utan repor.
Okänd servicehistorik, men det går bra (+12 sek senaste 15 timmarna) och kronografsekunden nollställer exakt. Lätt och smidigt att dra upp och mitt lekmannaöga tycker verket ser ut att vara i riktigt fint skick.
Kommer på ett brunt hirsch krokoband – se bilderna.
Kommer med brun Omega box i plysch– ingen aning om detta är originalboxen men den är ju lite rolig om man är lagd åt det box/plyschhållet.
Pris: 15.000 kr OBRO.
Byten: nja, kanske kan gå - helst någon www/dirty dozen
Retur: enligt ök.
Tack KS för möjlighet att annonsera.
Senast ändrad: