• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Nyservad Omega seamaster cosmic 2000 automat vintagedykare, NU 9900 Kr!

MartinL

Omega
Lägg vantarna på en döball nyservad vintagedykare i perfekt storlek!

Ref. 166137, 38,5 mm utan krona. Den integrerade stållänken och de grova bandhornen gör att den bärs något större, skulle säga att den är fullt jämförbar med behagliga 40 mm. Wristshot på min 18,5 cm handled. Vridring som snurrar åt båda hållen med lagom motstånd. Länken är köpt NOS för ca ett år sedan. Kronan ej original för modellen (men självklart äkta omega) original finns fortfarande i lager på exempelvis cousins. Vill minnas att klockan är från tidigt 70-tal, kan så klart undersökas närmare om det är av betydelse. Nyservad i början av året av auktoriserad Omega urmakare och mycket lite använd sedan dess. Går riktigt bra, plus ett par sekunder per dygn. Urtavla och visare med patina enligt bilder. Lite märken på ramen runt datum. Sekundvisaren som är av stål byttes vid service. Ingår även en påse med lite delar som byttes vid service samt två extra länkbitar (fullängd på länken).

Pris: 13 000 Kr NU TOKBILLIGT 9 900 Kr! swishat inklusive rek. frakt eller f2f i Linköping på offentlig plats. Priset är färdigförhandlat.

Full retur 48 h från mottagande oavsett anledning, jag vill att du ska va helt nöjd. Köpare betalar returfrakt och pengarna återbetalas när jag har klockan i samma skick som den var i när den lämnade mig. Ingen retur vid f2f. Referenstråd finns.

20170903_191042.jpg
20170903_191115.jpg
20170903_191123.jpg
20170903_191203.jpg
20170903_191220.jpg
20170903_191326.jpg
20170903_192044.jpg


Tack för ett fantastiskt forum och möjligheten att annonsera!
 
Senast ändrad:
Topp