• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Omega Seamaster Diver 300M - 2020 [Pris Bump!]

Darabont

Omega
Pris
31999
Returpolicy
Om ej som beskrivet
Bilder Skickat
  1. Ja
Hej, säljer en Omega Seamaster. Klockan är endast två månader gammal med ad-stämplad garanti till 25-06-2025. Givetvis med full set med alla certifikat, garantikort, korthållare, manualer och låda. När du öppnar den kommer den se ut som ny! Det enda lilla felet är ett minimalt märke på gummibandet från ett armbandsbyte, bredvid bandhornet. Bifogar en bild, syns inte om man inte vet om det men vill vara ärlig.

Ref: 210.32.42.20.06.001
Du som kikar på den här vet vad du letar efter så behöver inte säga så mycket mer. Men i mitt tycke är det den perfekta klockan i alla situationer, bilder gör den heller inte rättvisa utan tavlan i zirkoniumdioxid måste ses med egna ögon!

Rekommenderat pris i Sverige 51 200kr.
Tidigare pris: 36 000kr
Mitt pris: 31 999kr

Kan tänka mig en Apple Watch som inbyte, drar av värdet på totalpriset isåfall. Inga andra byten!

Säljes enbart för andra utgifter som måste prioriteras i hemmet. Lär köpa tillbaka en i framtiden för jag kunde inte ha varit mer nöjd :)

PMa vid frågor!

VF_06056.jpg

VF_06057.jpg

VF_06058.jpg
VF_06066.jpg
VF_06073.jpg
VF_06069.jpg
VF_06067.jpg
 
Senast ändrad:
Topp