• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Omega Seamaster Diver 300M, svart tavla - Nytt pris

Urfunktion

Cartier
2-Faktor
Säljer nu min Omega Seamaster Diver 300M, svart tavla (Ref 212.30.41.20.01.003). Klockan är uttagen av mig hos Rydbergs Ur februari 2014, dvs nästan 3 års garanti kvar. Fullset (ytter- och innerbox, cert, manual samt extra länkbitar). Klockan är använd mindre än tio gånger och skicket är därefter, dvs någon oundviklig swirl på spänne/länk, men i övrigt i mycket fint skick.

Fakta (tillverkarens uppgifter):

Storlek: 41 mm
Verk: Omega 2500
Gångreserv: 48 timmar
Vattentät: 300 m

Föredrar att göra upp affären f2f , men kan även skicka inom Sverige med värdefrakt.

Jag och klockan finns i Malmö.

Ingen retur vid f2f annars enligt överenskommelse. Referenser finns i referensdelen av forumet.

Nuvarande listpris: 33 300
Pris: 22 500 21 500

Frågor tar vi via PM. Tack för annonsplats!

Lite bilder (tyvärr inte så duktig på att ta bilder som många andra KS:are):

TFHo2Ep.jpg














 
Topp