• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Omega Seamaster Diver 42mm 2019, 36K!

Capeland

Cartier
Pledge Member
Pris
36000
Returpolicy
Ingen retur, under garanti.
Bilder Skickat
  1. Ja
Funderar på en catch and release på denna underbara klocka. Lite för stor för min handled.....!? Kan dra tillbaka annonsen om jag ångrar mig. Dock inte under pågående affär.

Grym klocka med uppdaterade urverket och kvalitetskänslan är numer i Rolex-klass. Mycket fint skick. Finns några minimala märken, inget som stör.
Listpris 54.600:- + gummit. Pris 36.000:- med båda. Prutat och klart. Finns i GBG. Uttagen 2019 hos svensk AD.


Tillverkare: Omega
Serie: Seamaster Diver 300m
Typ: Herrklocka, Dress / Sportmodell
Diameter: Ø 42.00 mm
Boett: Borstat/polerat stål
Baksida boett: Repskyddat safirglas
Armband: Borstat och polerat stål
Urtavla: Silver med självlysande markeringar indexmarkeringar, självlysande visare
Spänne: Viklås i stål
Glas: Repskyddat safirglas
Bezel (ring): Keramik stål, blå, vridbar motsols
Urverkstyp: Automatiskt, självuppdragande
Sekundvisare: Svepande
Urverk: Med 35 juveler, 25200 vph
Gångreserv: 55 timmar
Datumangivelse: Datum
Vattenskydd: 30 ATM
Övrigt: Kronometercertifiering (COSC), skruvkrona, magnetfältskydd


IMG_2652.jpg
IMG_2654.jpg
seamaster_diver_300m_press-information-15.jpg
 
Topp