• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Omega Seamaster Diver blå eller svart är frågan!

pnt

Rolex
2-Faktor
Förstår jag inte hur de tänkte när de tog bort vågorna från tavlan. Vågorna var ju det coolaste med SMP. Jag hade nog valt den blåa men grattis till den svarta :)
 

Rozzy

E-3PO
2-Faktor
Lite sent att rösta kanske, men jag hade valt blå, den ursprungliga och klassiska färgen. Vill man ha svart hade jag valt en Ref.2254.50. Händelsevis så har jag sen själv! :D
image.jpg
 

ElSensei

Omega
2-Faktor
Har en Blå och är riktigt nöjd med den, så jag säger inte helt otippat Blå ;)

Sen håller jag med föregående talare om vågorna på den gamla modellen.... hur tänkte man när man tog bort dem helt ärligt... :facepalm:

Edit: Såg att det var en gammal tråd, men du fick ändå min ärliga åsikt :D
 

F32

Panerai
2-Faktor
Jag hade samma funderingar och valde blått. Som tidigare inlägg sa så finns det ett gäng andra klockor med svarta urtavlor som man också kan köpa eller sukta efter :).
 

mackman

Cartier
Om man ska välja en blå klocka ska det vara denna, en snygg svart klocka går alltid att hitta men en blå är destå svårare
 
Topp