P
Philippe Stern
Guest
Helt galet att denna går sönder på frugans klocka efter bara 10 år. Förväntar mig garantiärende. Snabbast och billigast (gratis) stället i Stockholm?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Bra tips!Jag har lagat massor av sådana lås, och det är egentligen rätt enkelt.
Det finns en skruv på andra sidan låset, lossa på den så får du ur hela låsblecket med fjäder. Troligen är fjädern av, eller så är det fullt med smuts därinne. Gör rent och sätt ihop. Eller byt fjäder. Klipp isär ett bandstift och ta den fjädern. Brukar funka
Gå in till en butik så vill de säkerligen byta hela låset. 1500 spänn typ.
Helt galet att denna går sönder på frugans klocka efter bara 10 år. Förväntar mig garantiärende. Snabbast och billigast (gratis) stället i Stockholm?
![]()
Haha skämtar du? Garantin på den där produkten gick väl ut för 8år sedan isf.
Shit får du ha vapen?!Tog YES. Funkar fint nu. Hade all fin vapenolja på landet.