• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Omega seamaster GMT *50 years anniversary* ref.2234.50

Ninen79

Audemars
Säljer min Omega GMT ref.2234.50 uttagen 2003 hos Wohlins i Sthlm. Klockan är i mycket bra bruksskick och som jag kan se så är den aldrig polerad med knivskärpta bevels intakta. Det verkar som ägaren/ägarna före mig har tagit väl hand om klockan.
En fullservice gjordes juli 2013 hos Kronsur med garanti som gäller i ca 11 månader till. Klockan håller tiden inom COSC.
Medföljer klockan gör certifikat, chronometer cert, pictogram kort, servicekvitto från Kronsur, extra länkbit samt en påse med utbytesdelar från servicen. Det enda som fattas för att vara fullset är boxarna.

Mina referenser:
http://www.klocksnack.se/threads/ninen79.10227/

Jag och klockan finns i Sthlm men kan skickas.

Pris: 14 k

omegagmt1_zps4128ab82.jpg

omegagmt2_zpsf98e57d6.jpg

omegagmt3_zps219ee508.jpg

omegagmt4_zps842f3d4d.jpg

omegagmt6_zps4c6572cd.jpg

omegagmt5_zps2522c7a4.jpg
 
Topp