• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Omega Seamaster GMT 50th Anniversary Prisbump 2

RobinBanks

Panerai
2-Faktor
Pris
25000
Returpolicy
Nej, då pengarna ska in till annan klocka.
Bilder Skickat
  1. Ja
Hej

Prisbump 25k - > 24k - > 23k

Härmed säljs en Seamaster från 2005, med alla rätta specsen. En Seamaster med GMT komplikation, utan den fula heliumventilen, samt med den snygga Seamaster länken.
Vad gäller länken så har jag läst mig till att man kunde välja länk vid nyköp. Personen som köpte denna klocka ny, valde alltså rätt. Visserligen har jag själv kört den på ett svart sail cloth band 98% av tiden då jag tycker det passade väldigt bra.

Klockan går väldigt bra, och jag har inte märkt av någon tidsavvikelse. Klockan servades 2017 via Erikssons Ur, och kvitto på detta finns.

Vad gäller det yttre, så har klockan repor på bezel insert vid 22, samt 20. Skickar därför med ett helt nytt OEM bezel insert, som aldrig suttit monterat.
I övrigt så är det mestadels de sedvanliga "hairlines" och inget större vad jag märkt av.

Passar just nu en handled om ca 18cm, och skickar med en extra länkbit som maxar handledstorlek till ca 19cm.

Kommer i övrigt med Omega service case.

Affär sker helst F2F i Stockholm, men kan också postas. Detta sker på köparens risk, fraktkostnad samt efter fullt erhållen betalning.

Förbehåller mig rätten att dra tillbaks annonsen, dock ej under pågående affär.

Bytes endast mot nedan modeller. Vänligen respektera detta:
Cartier Santos
Cartier Tank Solo
Breitling Superocean Heritage II 42mm blå
Eventuellt en Breitling Aerospace med rätt spec

GG tråd med referenser:

Väl mött! Hype


20220113_113922-01-01.jpeg


20220113_110838-01.jpeg


20220113_110743-01.jpeg


20220113_115236-01.jpeg



20220113_111008.jpg


20220113_112241.jpg
 
Senast ändrad:
Topp