- Pris
- 2500
- Returpolicy
- Inom 48h efter mottagandet oavsett anledning. Köparen ansvar för säker returfrakt.
- Bilder Skickat
- Ja
Här finns möjligheten att förvärva en ovanligt stor dam-Seamaster med Türler-märkt urtavla från 1958! Dessa är väldigt ovanliga så det är svårt att sätta pris. Jag börjar ganska högt, men kom gärna med seriösa förslag. Är i nuläget i första hand intresserad av ren försäljning, men har du någon rolig 40-60-talskklocka med Borgel-boett kan jag kanske ändra mig;-) En äldre manuell Zenith/Longines/Omega/Revue kan vara kul också!
Pris: 6000kr —-> 5500kr---->5000kr —-> 2500kr
Modell: Omega Seamaster Ladymatic med Türlermärkt urtavla
Referensnummer: 2942-1 SC
Tillverkningsår: 1958
Urverk: Automatiskt 455
http://www.ranfft.de/cgi-bin/bidfun-db.cgi?10&ranfft&&2uswk&Omega_455
Boett: Guld på stål, rostfri baksida. Märkt HF för Huguenin Frères
Krona: Omega-märkt, troligen original
Urtavla: Champagne, helt orenoverad
Glas: Plexi i mycket fint skick
Storlek: 26 mm i diameter
Bandbredd: 13 mm Har nu lagt till ett fint original Omega-band i krokodilpräglat läder med förgyllt spänne! Se nya bilder.
Skick: Mycket bra skick med tanke på åldern. Lite småskador på guldet i bakkanten mot baklocket. Servicehistorik okänd. Går ca 2 minut snabbt per dygn och skulle troligen må bra av en service.
Pris: 6000kr —-> 5500kr---->5000kr —-> 2500kr
Modell: Omega Seamaster Ladymatic med Türlermärkt urtavla
Referensnummer: 2942-1 SC
Tillverkningsår: 1958
Urverk: Automatiskt 455
http://www.ranfft.de/cgi-bin/bidfun-db.cgi?10&ranfft&&2uswk&Omega_455
Boett: Guld på stål, rostfri baksida. Märkt HF för Huguenin Frères
Krona: Omega-märkt, troligen original
Urtavla: Champagne, helt orenoverad
Glas: Plexi i mycket fint skick
Storlek: 26 mm i diameter
Bandbredd: 13 mm Har nu lagt till ett fint original Omega-band i krokodilpräglat läder med förgyllt spänne! Se nya bilder.
Skick: Mycket bra skick med tanke på åldern. Lite småskador på guldet i bakkanten mot baklocket. Servicehistorik okänd. Går ca 2 minut snabbt per dygn och skulle troligen må bra av en service.
Senast ändrad: