• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Omega Seamaster Mariner II i närmast orört skick

mr.elcar

Cartier
2-Faktor
Pris
5000
Returpolicy
Nej
Bilder Skickat
  1. Ja
Omega Seamaster Mariner II, ref 196.0056, caliber 1320.
Såldes till mig som "New old stock". Boetten, länken och tavlan är i väldans bra skick. Glaset är helt intakt (endast dammkorn/smuts på bilderna).
Går som den ska. Funkar för smalare handled (se bild på min 17,5 cm handled). Bärs något större med länken. Läcker modell med ram och plakett i 14 k guld. Klistermärket är kvar på baksidan. Har tagit bort en länkbit som givetvis medföljer samt de taggar som följde med när jag köpte den.
I priset ingår rekad frakt.

Referenser finns här: https://klocksnack.se/threads/mr-elcar-referenser.76596/

Tack K.S. för annonsplats.
IMG_9123.jpeg
IMG_9122.jpeg
IMG_9124.jpeg
IMG_9125.jpeg
IMG_9128.jpeg
IMG_9126.jpeg
IMG_9127.jpeg
IMG_9129.jpeg
IMG_9130.jpeg
 
Topp