• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Omega Seamaster Mariner *PRISHÖJD*

Denke

Brännström
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Den här är svintuff men jag gifter mig inte riktigt med modellen när den väl sitter på armen. Och då bara vill ha klockor jag faktiskt använder så får den vandra vidare...

Så, till salu är min Omega Seamaster Mariner.. Batteridriven 70-talare i bra skick för sin ålder. Jag har precis haft den inne hos Rob E där den fått nytt quartzmärke, ny packning till baklocket samt en upptajtning och ultraljudstvätt av länken samt nya bandstift. Tickar och går som den ska.



Klockan är strax under 40mm i size, länken är naturligtvis original och skicket är all in all riktigt bra. Ingen box eller tillbehör.

En hyfsat ovanlig modell med hög coolhetsfaktor! :)

Pris: drägliga 5850 SEK + frakt eller f2f i Stockholmstrakten.

Nytt, CHOCKHÖJT, pris: 17 197 SEK inkl. frakt! Ej f2f pga lathet.

Byten kan vara aktuella, helst uppåt….try me!

Tack för titten!
 

Denke

Brännström
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Eftersom KS-publiken uppenbarligen är för snål för att klippa kvalitetsvintage till redan rimligt pris så gör jag helt enkelt så att jag hyvlar ner priset till 5 lax jämnt. Då finns det inget att tveka på, om den inte är såld före helgen så kommer jag CHOCKHÖJA priset!

Och om du nu tänker 'oj, Denke är desperat, här ska läggas ett skambud' så tänker du helt fel...

Andra bra anledningar att köpa klockan: den är fin, jag är jättetrevlig (ser tom ganska bra ut också enligt min sambo) och jag är sjukt vig! Kan split, spagat och gå ner i brygga. Och det är jäkligt ovanligt att få chansen att köpa en Mariner av en så skön kille!

PM-slussen är öppen!
 

Denke

Brännström
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Jaha, ni utmanar ödet minsann? Ingen som ännu har vågat säga "jag tar den"…men sanna mina ord gott folk, i morgon kommer jag chockhöja priset! Det lutar åt att jag kommer sätta det nya priset till strax över 15k. Ni tror kanske att jag skojar, men icke, vill ni ha en rimligt prissatt Omega Mariner är det läge att ge sig till känna….
 
Topp