• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Omega Seamaster Planet Ocean 2500

Jeppsonns

Cartier
Klocka: Omega Seamater Planet Ocean
Referens: 22095000
Urverk: Calibre 2500 Co-Axial
Diameter: 42mm
Certet är stämplat 28/06 -08
Klockan har okänd servicehistorik men håller tiden riktigt bra, varit inne hos Rob Engström under förra året och enligt dom var det inget servicebehov.
Länken har har varit inne hos urmakare och fått nya stift i våras.
Två stycken små nagg finns i plasten på vridringen, enkelt att byta till en ny men jag tycker det ger lite charm åt klockan.
Följer med tre hellänkar samt en halv länk.
Sen är det självfallet det gamla Co-Axial verket som ligger mer slimmat på handleden och kommer väl in under manschetten, har man väl klämt på en calibre 2500 vill man inte ens titta åt 8500 hållet :D

Klockan får alldeles för lite tid på handleden vilket den inte förtjänar. Jag tar mig rätten att dra tillbaka annonsen om jag ångrar mig!
Bytes endast mot Rolex Datejust!
Jag och klockan finns i Linköping, första kontakt sker via KS eller mail: [email protected]
Svarar gärna på frågor och/eller skickar över fler bilder.
Swish är king!

PRIS: SEK 23000

28w2tu.jpg


10ohabp.jpg


2n8u1iu.jpg


142vmko.jpg


28sattz.jpg


10g0n0j.jpg


2mws9l3.jpg
 
Senast ändrad:
Topp