• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

/Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Säljes/Bytes Omega Seamaster Planet Ocean 8500

Pojken från Götet

Silver
2-Faktor
Pris
45000
Returpolicy
Nej
Bilder Skickat
  1. Ja
Hej!

Dags för denna godingen att vandra vidare. Det är en Omega Seamaster Plant Ocean med 8500 urverket. Den är i fint skick men såklart spår av användning, främst på länken. Hairlines på baksidan bandhornen. Liten skada på bezeln, se bild. Den syns knappt om man verkligen inte är nära klockan.

Klockan är uttagen 2016 och köpt av mig runt 2020. Använd sporadiskt sen dess. Klockan går som den ska. Medföljer oranget gummi som blir en snygg matchning med orangea texten på tavlan.

Ref: 232.30.42.21.01.001
Svensksåld.
Fullset med den stora träboxen.
F2F eller posten värdefrakt efter betalning.
Klockan finns i Göteborg.
Förbehåller mig rätten att sälja till vem jag vill och att dra tillbaka annonsen om jag ändrar mig. Dock inte under pågående affär.

Bytes.
Tudor BB av olika slag från 2023 och framåt är intressant.
Möjligen Rolex 116200

IMG_3325.jpeg

IMG_3326.jpeg

IMG_3327.jpeg

IMG_3328.jpeg

IMG_3329.jpeg

IMG_3330.jpeg

IMG_3336.jpeg

IMG_3331.jpeg

IMG_3342.jpeg

Senast ändrad:
Tillbaka