• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

OHPF Omega Seamaster Pro 2254.50.00

F1zbo

Cartier
2-Faktor
Hej!

Säljer nu min Omega Seamaster 2254.50.00, från Augusti 2006.
Jag har ägt klockan sedan 2009, vilket faktiskt gör den till den klocka som stannat längst, och jag är ägare nr 3.

Fint skick men det finns givetvis hairlines främst på länken och även en liten på vridringsinlägget kl 11-12 som syns mest i vissa vinklar.
Inga dings eller jack i boett eller skador på glaset.

Klockan har för mig okänd servicehistorik men håller tiden bra, ca: +6s / dygn.

UPPDATERING: Jag har idag, 2013-10--03 varit hos Werner Koch för trycktest och kontroll av gången. Trycktestet gick galant och utlåtandet om gången var att den gick "skitfint" och att han rådde mig att avvakta med service tills det att den skulle börja gå dåligt.

Det medföljer ytter och innerbox, instruktionsbok, extra länkbit, korthållare, stämplat(och givetvis matchande) garantikort.
Saknar dessvärre chronometercertet men Omega har bekräftat att det kan beställas ett nytt om så önskas.

Jag och klocka finns i Sthlm och föredrar F2F men kan skicka den om köparen står för fraktkostnaden.

Pris: förr 15000:-
Nu endast 14000:-

Nu Såld!

Tack för titten!

fB8FmTe.jpg


aBQ9i55.jpg


d9v7aIC.jpg


qOluzTT.jpg
 
Topp