• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Omega Seamaster Pro 300 M Co-Axial 41 mm, Full set (212.30)

Finns några mindre repor (hairlines) från varsam användning och som framförallt är på länken, boetten är fin. Klockan i stort är i mycket fint skick, 4,5 av 5 bananer skulle jag ge den även när jag är hungrig.

Som jag har förstått är den av sista årskullen som tillverkades med den klassiska vågtavlan. Klockan är av 2012 års modell och uttagen januari 2012. Mekaniken fungerar klockrent och jag har inte upptäckt någon tidsskillnad värd att anmärka, har inte behövt ställa om den fr.o.m. januari 2014 då den kom i min ägo. Klockan har därtill 3 månaders garanti kvar.

Klockan är full set och alla tillbehör som det innebär följer med. Kvitto från mitt köp finns.

Jag vill ha 19 000 kr. Ska klockan levereras vill jag ha förskottsbetalning. Helst gör jag affären f2f i Stockholm och då med betalning genom Swish.

Intressanta byten är: JLC Reverso, Tudor Black Bay, Rolex Datejust, men kom gärna med förslag.

IMG_20140226_200726.jpg

1250_007_front_left.jpg

1250_008_back.jpg


Alla bilder är på klockan som säljes.
 
Topp