• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

/Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Säljes Omega Seamaster Professional 300 m midsize quartz

Pris
15500 SEK OBO via Swish + valfri frakt
Returpolicy
Ingen retur vid distansköp.
Bilder Skickat
  1. Ja
Till salu en fin Omega Seamaster Professional Seamaster midsize quartz, ref 2262.50.

Inköpt av mig mars 2010 på eBay från England och har burits av min fru. Fint skick, se foton. Glaset är 10/10.

Klockan saknar länk som tyvärr försvunnit i ett annat projekt men är i övrigt komplett med inre och yttre box, cert och en tjock instruktionsbok. Klockan säljs på ett 20 mm svart natoband.

Servad med nytt batteri på Engströms Ur i Jönköping 2025-07-30. Trycktestad efter batteribytet och redo för bad!

Samtliga foton är tagna av mig med min iPhone idag, söndag 3 augusti 2025:
IMG_3941.jpeg

IMG_3914.jpeg

IMG_3913.jpeg

IMG_3915.jpeg
IMG_3916.jpeg

IMG_3910.jpeg
IMG_3909.jpeg
IMG_3907.jpeg

Om mig som säljare: https://klocksnack.se/threads/snabbmakaron.34858/

Ses gärna på Österlen för F2F fram till 14 augusti, därefter i Jönköping. Skickas på valfritt vis på köparens bekostnad.

Tillbaka
Topp