- Pris
- 14200SEK
- Returpolicy
- Enl. ök
- Bilder Skickat
- Ja
Dags att låta sommarklockan 2024 vandra vidare. Inköptes av mig av europeisk säljare på C24 före sommaren -24. Den är servad av Omega i Maj -23, vilket var ett av mina kriterier så jag kunde bada med den. Och bada har den gjort, i Medelhavet och på svenska västkusten och det med bravur. Bara att ta vid med egna äventyr!
Klockan har tickat på perfekt utan märkbar tidsavvikelse. Skicket får bilderna avgöra, men det finns en del tydliga bruksspår, särskilt på bezeln. Dock inga slarviga slirningar på baklocket eller liknande.
Specifikationer:
Boettstorlek: 36 mm (mediumstorlek, även kallad mid size)
Boettmaterial: Rostfritt stål med en borstad och polerad finish.
Urtavla: Blå med en subtil vågmönsterdesign, som reflekterar Seamaster-seriens marina inspiration. Självlysande timmarkeringar och visare med Super-LumiNova.
Bezel: Roterbar unidirektionell dykring i blå aluminium.
Glas: Reptåligt safirglas med antireflexbehandling.
Armband: Länk i rostfritt stål, Omega Seamaster-stil, med viklås.
Urverk: Omega Quartz Caliber 1538
Vattentäthet: 300 meter (30 ATM).
Medföljer: allt som syns på bilderna, originalbox i sammet (att den vittrar sönder är en känd produktionsmiss), ytterbox, manual, omega service certifikat/kort (serie nr skuggat av mig), omega service-box, extra länkbitar, delar från service, tryck test-resultat. Dock ej original-cert.
Skickas med Postnord REK Extra. Har du frågor eller vill ha fler bilder är det bara att höra av sig.
Inga byten denna gång.
Klockan har tickat på perfekt utan märkbar tidsavvikelse. Skicket får bilderna avgöra, men det finns en del tydliga bruksspår, särskilt på bezeln. Dock inga slarviga slirningar på baklocket eller liknande.
Specifikationer:
Boettstorlek: 36 mm (mediumstorlek, även kallad mid size)
Boettmaterial: Rostfritt stål med en borstad och polerad finish.
Urtavla: Blå med en subtil vågmönsterdesign, som reflekterar Seamaster-seriens marina inspiration. Självlysande timmarkeringar och visare med Super-LumiNova.
Bezel: Roterbar unidirektionell dykring i blå aluminium.
Glas: Reptåligt safirglas med antireflexbehandling.
Armband: Länk i rostfritt stål, Omega Seamaster-stil, med viklås.
Urverk: Omega Quartz Caliber 1538
Vattentäthet: 300 meter (30 ATM).
Medföljer: allt som syns på bilderna, originalbox i sammet (att den vittrar sönder är en känd produktionsmiss), ytterbox, manual, omega service certifikat/kort (serie nr skuggat av mig), omega service-box, extra länkbitar, delar från service, tryck test-resultat. Dock ej original-cert.
Skickas med Postnord REK Extra. Har du frågor eller vill ha fler bilder är det bara att höra av sig.
Inga byten denna gång.
Senast ändrad: