• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Omega Seamaster Professional Electric Blue (2265.80)

aljung

Panerai
2-Faktor
Denna ligger bara i lådan och samlar damm.

Klockan är i fint skick. Boetten är i princip helt fri från märken förutom en liten liten ding vid heliumventilen, glaset är felfritt, små hairlines på vridringen. Länken har sedvanliga märken från normalt användande. Klockan är från 2000 (tror jag) och den har blivit använd under de 15 år den funnits till. Vridringen klickar inte och går att vrida åt båda håll, men den sitter fast ordentligt. Antagligen något under vridringen som fattas/slitits ut? Har försökt återspegla denna skavank i priset.

Modell: Omega Seamaster Professional 300M (2265.80)
Mått: 41 mm
Verk: Omega 1538 (kvarts)
Komplikationer: datum
Vågmönstrad tavla
Ingen aning om senaste service men den går som den ska.
Trycktestad hos Rob med godkänt resultat i november 2014, har inte kvar testlappen.

I köpet ingår förutom klockan, ett rött Omega rese/serviceetui. Inga andra tillbehör.

Pris: 7 000:- inkl REK-frakt. F2F i Uppsala är möjligt. Betalning via Swish är att föredra. Vid en snabb och smidig affär skickar jag med lite natoband.

Kort recension av min tid med denna finns här: https://klocksnack.se/threads/trippeln-är-fullbordad-paketöppning-omega.35660/

Retur: Retur oavsett anledning inom 48 timmar från mottagandet. Klockan skall vara i samma skick som när den lämnade mig vid en eventuell retur. Retur sker på köparens bekostnad och spårbart.

Referenser finns här https://klocksnack.se/threads/aljung.12660/

Bilder:
IMG_6559.JPG
IMG_6560.JPG
IMG_6561.JPG
IMG_6562.JPG
IMG_6563.JPG


//Andreas
 
Topp