- Pris
- 10000
- Returpolicy
- Om någonting inte känns hundra så går köpet så klart tillbaka. Köpare står för returfrakten.
- Bilder Skickat
- Ja
Jag såg någon Instahandlare som hade börjat använda uttrycket scarce istället för det tämligen överanvända rare.
Jag gillar det - och denna är onekligen ganska scarce.
Tavlan är väl det som är grejen - och det som gjort att den fått sitt smeknamn (säkert av någon annan Instahandlare, men det får jag låta vara osagt).
Tveklöst den coolaste sextiotals-Seamastern jag haft är det hur som helst.
Låt gå att den får spela i nån slags farmarliga, där de flesta andra är ganska meh.
Men tavlans väldigt tydliga sunburst, tunna minutmarkeringar och Speedmasterns "tolva" gör den verkligen riktigt cool!
Vet inte när klockan servades - inte under min drygt tvååriga ägo, åtminstone. Men går bra gör den ändå.
Enda andra tillkortakommandet är väl annars att minutvisaren saknar lite av sin lume.
I övrigt är lysmassan annars väldigt trevligt gulnad.
Glaset är original och kronan likaså.
Referens: 166.002
År: 1966
Boettens storlek: 35 mm exkl. krona
Boettens material: Rostfritt stål
Urverk: Omega 565
Tidsavvikelse: Mätt med app i telefon går den ca -27 sek/dygn
Pris: 10.000 kr, skickad REK
Jag gillar det - och denna är onekligen ganska scarce.
Tavlan är väl det som är grejen - och det som gjort att den fått sitt smeknamn (säkert av någon annan Instahandlare, men det får jag låta vara osagt).
Tveklöst den coolaste sextiotals-Seamastern jag haft är det hur som helst.
Låt gå att den får spela i nån slags farmarliga, där de flesta andra är ganska meh.
Men tavlans väldigt tydliga sunburst, tunna minutmarkeringar och Speedmasterns "tolva" gör den verkligen riktigt cool!
Vet inte när klockan servades - inte under min drygt tvååriga ägo, åtminstone. Men går bra gör den ändå.
Enda andra tillkortakommandet är väl annars att minutvisaren saknar lite av sin lume.
I övrigt är lysmassan annars väldigt trevligt gulnad.
Glaset är original och kronan likaså.
Referens: 166.002
År: 1966
Boettens storlek: 35 mm exkl. krona
Boettens material: Rostfritt stål
Urverk: Omega 565
Tidsavvikelse: Mätt med app i telefon går den ca -27 sek/dygn
Pris: 10.000 kr, skickad REK