• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Omega seamaster

hej!

Ska fatta mig kort, en vän till mig fick ärva en riktigt krispig omega seamaster från 60-talet , hade legat länge i en låda så jag rekommenderade honom att serva den, nu efter service har jag inspekterat den och det jag noterar är att klockan tickar på även om kronan är utdragen? Är det vanligt på dessa modeller? Eller är det nått knas? Hoppas det finns någon kunnig där ute.

Tack Med vänlig hälsning, Pappy

hej!

Ska fatta mig kort, en vän till mig fick ärva en riktigt krispig omega seamaster från 60-talet , hade legat länge i en låda så jag rekommenderade honom att serva den, nu efter service har jag inspekterat den och det jag noterar är att klockan tickar på även om kronan är utdragen? Är det vanligt på dessa modeller? Eller är det nått knas? Hoppas det finns någon kunnig där ute.

Tack Med vänlig hälsning, Pappy
Ofta ingen sån funktion på dessa gamla klockor . Så det är helt i sin ordning. Är det en manuell eller automat?

Tillbaka
Topp