fraddan
Panerai
- Pris
- 7000kr
- Returpolicy
- Ingen retur.
- Bilder Skickat
-
- Ja
Säljer en Omega Seamaster Professional 300 m quartz midsize (36.25 mm).
Jag har ägt klockan i lite över 6 månader och den har tickat på fint.
Klockan har ett märke på framsidan av caset på vänster sida. Minutvisaren har märken längs med lumen/på lumen. Ingen box, manual eller cert dvs. endast klockan är till salu.
Jag har relativt smala handleder (cirka 16 cm) och klockan sitter för nuvarande ganska löst på mig. Utöver nuvarande längd har jag en extra länkbit som givetvis ingår.
Helst F2F i Malmö eller Lund. Annars kan klockan skickas inom Sverige efter betalning. Jag betalar frakten (REK-post). Betalning görs genom Swish. Ingen retur på denna.
Har du frågor är det bara att ställa dem. PM:a mig vid intresse.
Pris: 7 000 kr
Väl mött!
//
Fredrik
Jag har ägt klockan i lite över 6 månader och den har tickat på fint.
Klockan har ett märke på framsidan av caset på vänster sida. Minutvisaren har märken längs med lumen/på lumen. Ingen box, manual eller cert dvs. endast klockan är till salu.
Jag har relativt smala handleder (cirka 16 cm) och klockan sitter för nuvarande ganska löst på mig. Utöver nuvarande längd har jag en extra länkbit som givetvis ingår.
Helst F2F i Malmö eller Lund. Annars kan klockan skickas inom Sverige efter betalning. Jag betalar frakten (REK-post). Betalning görs genom Swish. Ingen retur på denna.
Har du frågor är det bara att ställa dem. PM:a mig vid intresse.
Pris: 7 000 kr
Väl mött!
//
Fredrik
Senast ändrad: