• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Omega Sesmster 200 quartz (pre bond)

johnliden

Omega
Slänger ut denna favorit då annat hägrar. Omega seamster 200. Vad jag förstått tillverkades de mellan 88-93 och denna skall vara från senare delen av den perioden. Finns div spår av användning på länk och boett i form av hairlines, men inga stora hack, glaset är utan repor. Härliga gulnade index, visare är ev. bytta vid service då de avviker i färg från index samt har en del kräm kvar i lysmassan. Har ingen servicehistorik. Batteri bytt i höstas. Länk sitter bra på mina 17,5cm, inga extra länkbitar. Kommer i äldre Omegabox, ej original för modellen. Diameter ca 38mm
IMG_5787.JPG
IMG_5789.JPG

För att få en känsla för storleken. Ca 17,5 cm handled.
IMG_5794.PNG

Tänker mig 5K för denna skönhet.
Retur om överenskommet.

Tack KS för annonsplatsen!!
//John
 
Topp