• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Omega släpper ny LE - Blindhet i fokus

Daedalus

Silver
2-Faktor
Sådärja, Omega har släppt ännu en Limited Edition, denna gången för att uppmärksamma blindhet och synsvårigheter i utvecklingsländer. Ett projekt jag har djup respekt för, men jag vet inte om en Speedmaster 38mm i väldigt blåa nyanser är något jag hade satsat på.

Frågor på detta?
https://www.omegawatches.com/watches/speedmaster/speedmaster-38mm/orbis/product/

SP-Speedmaster38mm-Orbis-32430385003002-vueC-large.jpg

Inte direkt något nytt. De har ju släppt Orbis-klockor i flera år men har framförallt varit i den serien de säljer tveklöst flest klockor från (De Ville) och inte Speedmaster.

Nallebjörn, really? Jag ser ju inte direkt att det är en klocka vars tilltänkta kundgrupp är 8-åringar

Haha Omega Forums gick helt bananas när senaste "familjen" märkesambassadörer presenterades och när jag ser denna bilden är det svårt att inte hålla med, tyvärr.
Haha jag bara skrattar när jag ser den bilden, man kan uppmärksamma synskadade på så många bättre sätt än att lägga upp en ung gosse med en teddybjörn och förvänta sig att vuxna människor ska köpa den klockan. Den ansvarige borde bli sparkad omedelbart. :)

Haha jag bara skrattar när jag ser den bilden, man kan uppmärksamma synskadade på så många bättre sätt än att lägga upp en ung gosse med en teddybjörn och förvänta sig att vuxna människor ska köpa den klockan. Den ansvarige borde bli sparkad omedelbart. :)
Att sparka någon känns som ett rätt hårt steg, men personen som godkände detta lyfter förmodligen en ansenlig lön och har kanske rent av någon utbildning inom området. En rejäl utskällning efter noter och ingen julbonus känns väl motiverat.

Att man sedan försöker sälja detta med en pojkspoling som förmodligen inte är mycket äldre än mig själ, med en nalle i famnen... Hål i huvudet...;)

Att sparka någon känns som ett rätt hårt steg, men personen som godkände detta lyfter förmodligen en ansenlig lön och har kanske rent av någon utbildning inom området. En rejäl utskällning efter noter och ingen julbonus känns väl motiverat.

Att man sedan försöker sälja detta med en pojkspoling som förmodligen inte är mycket äldre än mig själ, med en nalle i famnen... Hål i huvudet...;)

Jag kanske tog i lite :) Men jag tyckte bilden var katastrof iaf!

Tillbaka
Topp