• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Omega SM300 Master Co-Axial (Fullset med garanti till 27/6-2019)

Bebitz

Cartier
Min Omega SM300 M Co-Axial med stämplat Cert 27/6 (se bild), är nu till salu. Det är således världsgaranti till den 27/6 år 2019.

Den är i väldigt fint skick. Det enda jag kan anmärka på är något litet märke på spännet (se bilder).
Länken är avtagen, så den kommer separat tillsammans med nedanstående tillbehör.

Tillbehör till klockan (värde 2900 kr):
- 3 custom made mockaband från GLC Straps i Rom 21/18 mm i svart, ljusbrunt och grått med söm som matchar klockans patinerade index. Levereras i militärfärgade förvaringspåsar (se bild).
- 2 Natoband 21 mm.
- 1 Omega spänne 18 mm.

Lite fakta om modellen (saxat från omegas sida):
- Anti-magnetic
- Chronometer
- Crystal: Domed, scratch-resistant sapphire crystal with anti-reflective treatment inside
- Water resistance: 30 bar (300 metres / 1000 feet)
- Size: Case Diameter: 41 mm
- Lug Width: 21 mm
- Movement: Calibre Omega 8400
Self-winding movement with Co-Axial escapement for greater precision, stability and durability. Resistant to magnetic fields greater than 15,000 gauss.
- Power reserve: 60 hours

Rekommenderat Listpris: 52,900 SEK

Mitt Pris: 33,000 SEK + eventuell kostnad för postens värdefrakt inom Sverige.

Klockan finns i Sthlm för F2F affär.

Retur:
Ingen retur, då klockan är såpass ny och det är 3 år och 5 månaders världsgaranti kvar. Pengarna kommer att gå till en annan klocka.

Betalning:
Helst via Swish, då det både är smidigt och säkert.

Jag har gjort ett flertal affärer på forumet, du är välkommen att söka på mig i goodguy-tråden.

Bildkavalkad:
image.jpeg

image.jpeg

Skärmavbild 2016-02-02 kl. 20.40.14.png

FullSizeRender (27).jpg

FullSizeRender (28).jpg

FullSizeRender (33).jpg

FullSizeRender (29).jpg

FullSizeRender (30).jpg

FullSizeRender (35).jpg

FullSizeRender (36).jpg

FullSizeRender (37).jpg

FullSizeRender (38).jpg

FullSizeRender (39).jpg

IMG_9096.JPG

IMG_9089.JPG

FullSizeRender (40).jpg

IMG_9091.JPG

FullSizeRender-2.jpg

image.jpg

FullSizeRender-1.jpg

(Lånad bild)
image.jpeg
 
Senast ändrad:
Topp