• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

/Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Avslutad Omega SMP 300 Vit

Knutte75

Silver
Pledge Member
2-Faktor
Pris
45 000
Returpolicy
Om något är fel med beskrivningen
Bilder Skickat
  1. Ja
Kollar av intresset för min Omega.

Är främst intresserad av byte mot något kul (ev med pengar emellan, men då åt mitt håll) som t.ex. Tudor Pro. Omega AT 38 svart, Cartier Tank, etc. - men testa mig! :) Men försäljning går också bra.

Tänker att klockan inte behöver någon närmare presentation, men vill man läsa mer kan man göra det här:

Klockan är utplockad hos europeisk AD i nov '20 så gott om garanti kvar. Den kommer i fullset på originalgummit och är i gott skick med några hairlines på polerade delar, som väntat. Värt att notera är också en liten ding i bezelen vid "10" och någon mindre repa i bandbhornet precis bakom. Även en liten ding på nedre vänstra bandhornet. Detta är inget man tänker på och svårt att få med på bild, men för tydlighets skull. Trälådan från Omega har fått en liten kyss i ena hörnet och den vita ytterboxen är väl i sådär skick...

På den positiva sidan så är klockan, som bilderna visar, grymt snygg och går att klä både upp och ner beroende på hur man "dressar den". Det röda gummit och det svarta sail clothbandet ingår och flat linkbandet från Forstner Bands kan väl vara prutmånen då... Nypris idag är 73 800.

Mitt pris: 45 000

Värdefrakt kan ingå på köparens risk och efter erlagd Swish, men även F2F i GBG med omnejd går bra med trevliga medlemmar med gott om referenser här. Mina hittar ni här:

Tack till KS för ett grymt forum och för möjligheten att annonsera!

IMG_3279.jpg
IMG_2227.jpg
IMG_2951.jpg
IMG_3274.jpg
IMG_3280.jpg
IMG_3281.jpg
IMG_3282.jpg
RenderedImage.JPG

Bilagor

• IMG_3279.jpg
    IMG_3279.jpg
    808.3 KB · Visningar: 11