• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Köpes Omega SMP 300

Tuff

Panerai
2-Faktor
Jagar min första lite dyrare klocka!
Så jag tänkte att, varför inte ta steget med en Omega Seamaster och leka lite James bond?
Svart eller blå spelar inte så stor roll.

Kom med förslag, jag är ganska dålig på modellnummer och så men ni vet nog vad jag menar!
Men antar att de är något i stil med 2531.80 eller 2220.80 jag jagar?
Även modellen typ 2254.50 är väldigt intressant.

Ev kan en Speedmaster Reduced vara intressant till rätt pris.

Mvh
Mattias
 

cheepo63

Läderjesus
2-Faktor
Lite OTMen hänger du vissa gitarrforum? Som diskant och ljudbojen? Isåfall har jag sålt en stärkare till dig. :)
 

Tuff

Panerai
2-Faktor
Har för mig det var Fender Blues Jr, levererade den hem till dig.

Haha va kul! Ja den använde jag en hel del men blev utbytt mot en Deluxe Reverb. Nu har jag iofs köpt en till BJ. Inte sugen på en Vox AC15C1? Råkar behöva bli av med den för att finansiera lite klockor... :D
 

Erito

Omega
Jagar min första lite dyrare klocka!
Så jag tänkte att, varför inte ta steget med en Omega Seamaster och leka lite James bond?
Svart eller blå spelar inte så stor roll.

Kom med förslag, jag är ganska dålig på modellnummer och så men ni vet nog vad jag menar!
Men antar att de är något i stil med 2531.80 eller 2220.80 jag jagar?
Även modellen typ 2254.50 är väldigt intressant.

Ev kan en Speedmaster Reduced vara intressant till rätt pris.

Mvh
Mattias

Är du intreserad av en SMP Chrono Diver med blå urtavla?
Uttage för ca ett halvt år sen?
Inboxa mig för frågor!!

Med vänlig hälsning,
 
Topp