• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

/Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Omega Säljes/Bytes Omega SMP Chrono

Weberg

Guld
2-Faktor
Pris
29
Returpolicy
Ja, enligt överenskommelse.
Bilder Skickat
  1. Ja
Seamaster Chrono i fint skick, uttagen 1999.

Köpt av mig genom UretVintage hösten 2024. Klockan kommer i svart box med provtryck som var fräscha vid köp. Håller tiden bra och fungerar fint mekaniskt. Väldigt fint skick för åldern bortsett från dings i bezeln (mer info nedan). Stenhård länk, alla orangea detaljer bevarade och begynnande crema på lumepluppar. Nollställer exakt. Mer info under bilden.

TEKNISK DATA
Referens: 2599.80.00
Diameter: 41 mm
Mellan luggar: 20 mm
Crystal: Domed anti‑reflective, scratch‑resistant sapphire crystal
Water resistance: 300 meter
Kaliber: Omega 1164
Gångreserv: 44 tim

+ mycket fint skick
- dings i bezel ovansida

Pris 29 tkr

Kan tänka mig byte, men är väldigt kräsen. Egentligen är det bara en femsiffrig Datejust eller kanske en vettigt prissatt Speedmaster som kan vara av intresse + pengar från mig.
Vid smidig affär skickar jag med ett premium nato samt färgmatchat gummi.

--------------------------------------------------------

IMG_20250627_020009.jpg

IMG_20250627_020542.jpg

1750970855038.jpg
1750970855025.jpg
1750970855032.jpg
1750971075100.jpg
1750971075093.jpg
IMG_20250627_020836.jpg

IMG_20250609_205242.jpg

Köpt av mig genom UretVintage hösten 2024 och klockan var då i extremt fint skick, sparsamt använd med service sticker på bakboett och plast/tejp kvar på låset. Sedan dess har den varit min daily och är fortfarande mycket fin bortsett från en incident som jag precis åstadkom och som resulterade små dings i överkanten på bezeln (syns uppifrån) samt något på vänstra en av länkbitarna (ser ut att vara putsbart). Länken är stenhård och i väldigt gott skick. Har alltid haft tejp på låset under min ägo.

Senast ändrad:
Tillbaka
Topp