klockodile
Dundee
Har börjat vänja mig vid tanken på att inte ha kvar denna i samlingen. Servad av Omega via Jarl Sandin i juli 2014. Garantikort stämplat i december 2013!! Köpt som Nos från Spansk AD.Den grå "läder" boxen har börjat falla i bitar, som sig bör, men alla papper inkl garantikort finnes, så även Omega servicecase...
Skick är mycket bra, med swirls efter sparsam användning. Aldrig polerad. Vassa linjer. Kronan fungerar perfekt och låser efter cirka 2,5 varv. He kronan är original och korrekt. Visare och urtavla passar perfekt, lyspastan har samma patinering.
Länkarna är ganska korta på dessa så den passar perfekt på min 18,5 cm handled, men inga fler bitar finns. Ny länkbit går att köpa från Omega.
Går riktigt bra, inom COSC. Kronografen fungerar u.a.
Pris 26500 SEK inkl rek frakt. SÅLD
Bud mottages.
Jag lämnar 48h returrätt om klockan inte stämmer med beskrivningen.
Tjipp!
Skick är mycket bra, med swirls efter sparsam användning. Aldrig polerad. Vassa linjer. Kronan fungerar perfekt och låser efter cirka 2,5 varv. He kronan är original och korrekt. Visare och urtavla passar perfekt, lyspastan har samma patinering.
Länkarna är ganska korta på dessa så den passar perfekt på min 18,5 cm handled, men inga fler bitar finns. Ny länkbit går att köpa från Omega.
Går riktigt bra, inom COSC. Kronografen fungerar u.a.
Pris 26500 SEK inkl rek frakt. SÅLD
Bud mottages.
Jag lämnar 48h returrätt om klockan inte stämmer med beskrivningen.
Tjipp!
Senast ändrad: