• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Omega SMP - länkalternativ

Denke

Brännström
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Vilka alternativa länkar finns om man tycker att länken på Omega SMP är vansinnigt ful? Vad funkar att hänga på istället?

Någon som testat något bra alternativ? Det behöver inte nödvändigtvis vara Omegalänk även om det såklart är det mest rimliga... :)

Idéer?
 

Eurenius

Den norrländska rörtången
2-Faktor
Vilka alternativa länkar finns om man tycker att länken på Omega SMP är vansinnigt ful? Vad funkar att hänga på istället?

Någon som testat något bra alternativ? Det behöver inte nödvändigtvis vara Omegalänk även om det såklart är det mest rimliga... :)

Idéer?

Intressant. Jag är av samma åsikt. Jag minns att min kompis hade en SMP för många år sedan med en länk liknade den här.
SP_Moonwatch_Prof_31130423001005_vueC_1600x900.jpg
 

Denke

Brännström
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Intressant. Jag är av samma åsikt. Jag minns att min kompis hade en SMP för många år sedan med en länk liknade den här.
SP_Moonwatch_Prof_31130423001005_vueC_1600x900.jpg

Problemet är ju att den länken inte heller är särskilt fager... ;)

PO-länken är ju schysst, det är ju bara frågan om ändlänkarna funkar...?

Jag sätter mitt hopp till att @Undersköterskan elker någon annan omega-expert vet råd! :)
 

Hebbe

Ki-Adi-Mundi
2-Faktor
Vilka alternativa länkar finns om man tycker att länken på Omega SMP är vansinnigt ful? Vad funkar att hänga på istället?

Någon som testat något bra alternativ? Det behöver inte nödvändigtvis vara Omegalänk även om det såklart är det mest rimliga... :)

Idéer?
Har du missat tråden om detta? ;)
Så här kan man göra utan problem. Länk från SMP 2254. Har testat själv. Dock är bilden ej min
5bb5db49867ea6eb02a3895fe414992e.jpg
 

Matts

Vacheron
Pledge Member
2-Faktor
Är din kompis bilhandlare? Isf behåll och köp extra länkbitar. Är din kompis inte bilhandlare ( eller knarklangare, hallick el liknande ) så kolla AT länken, tycker iofs att PO länken är den snyggaste men kanske inte till den modellen
 
Jag förstår inte problemet :( Titta bara på @Omega Man bild ovan; har ni sett en läckrare länk ? Den debuterade år 1993 med 2531.80.00 och har genom åren förfinats, inte minst de skruvade stiften har betytt mycket för kvalitetskänslan. Behåll klockan som den är. Going franken is almost always wrong.
 
D

Deleted member 4412

Guest
Jag köpte ett blått Bonetti gummi till min polares SMP som matchade tavlan. Gav klockan ett rejält lyft!!!!
 
Topp