• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Omega Speedmaster .005 | 2018 | Nyskick | 1171-länk + Originallänk | Byte mot Panerai

Oscar900218

Cartier
Pris
38000
Returpolicy
Enl ök.
Bilder Skickat
  1. Ja
Hej.
Säljer nu min Omega Speedmaster 311.30.42.30.01.005. Klockan är uttagen hos Eriksons Urhandel i Sundbyberg under februari månad 2018. Klockan är mycket lite använd och har mestadels legat nedpackad i boxen, klockan är därför i mint condition. Efter de få gånger jag använt den så har klockan torkats av omsorgsfullt med en fin putsduk efter varje gång. I våras inhandlades även en ny 1171-länk med 633- ändlänkar till klockan hos Eriksons Urhandel för ca 6000kr som givetvis medföljer. Originallänken är oanvänd och fortfarande inplastad. Velcrot och Nato-bandet är oanvända och fortfarande inplastade. I övrigt så medföljer allt som kom med vid köp. Speedmaster-emblemet på innerboxen är fortfarande inplastad och allting i lådan är som sagt inplastat och oanvänt. Medföljer gör även en Omega-pin, ett Omega resefodral samt ett svart tropic 20mm.

Pris: 38.000kr inklusive frakt (Tung låda!)
Frakt: Gratis frakt!
F2F: Ja i Göteborg enl ök.
Betalning: via Swish.
Byten: Nja, jag är ute efter någon typ av Panerai, exempelvis 590 eller liknande.

Speedy 1.jpg


Speedy 2.jpg


Speedy 3.jpg
 
Senast ändrad:
Topp