• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

/Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Avslutad Omega Speedmaster .005 (tre veckor gammal) - Prisjusterad

Stormtrooper

Basic
2-Faktor
Pris
32500
Returpolicy
Enligt ök.
Bilder Skickat
  1. Ja
Pris: 33 500 kr
Nytt pris: 32 500 kr

Hej!

Flippdjävulen har slagit till igen och denna gång på rekordtid. Jag tänkte därför kolla intresset hos potentiella nya ägare. Klockan inhandlades hos Eriksson Urhandel den 17 juli i år och är därmed knappt tre veckor gammal. Under dessa tre veckor har den endast använts vid ett fåtal tillfällen. Klockan är således så gott som ny. Det enda jag kan se som går att anmärka på är ett par mikroskopiska hairlines som kan skymtas på höger bandhorns polerade ytor om ljuset faller på i rätt riktning. Dessa är markerade med stora fina gröna pilar på bilderna nedan.

Vad gäller modellen så misstänker jag att den inte behöver någon närmre presentation. Det är en Omega Speedmaster ref 311.30.42.30.01.005. Den kommer i den stora, härliga och dessvärre fruktansvärt otympliga boxen. På grund av detta så skickas paketet ej. Därmed endast affär F2F. Samtliga medföljande tillbehör är oanvända. Kvitto medföljer givetvis.

Klockan finns i Stockholmsområdet. Vid frågor, behov av fler bilder etc. så skicka iväg ett PM. Förbehåller mig rätten att dra tillbaka annonsen (givetvis inte om affär bestämts).

Byten är ej intressanta i dagsläget.

Allt gott!

MOVEMENT
Calibre: Omega 1861
Famous manual-winding chronograph movement that was worn on the Moon. Rhodium-plated finish.
Power reserve: 48 hours

CRYSTAL
Hesalite crystal
Reference 311.30.42.30.01.005

WATCH CASE & DIAL
Case: Steel
Case Diameter: 42 mm
Dial Colour: Black

WATER RESISTANCE
5 bar (50 metres / 167 feet)

FEATURES
Chronograph
Tachymeter
Small seconds
Special box & accessories

För mer info, se https://www.omegawatches.com/watch-...professional-chronograph-42-mm-31130423001005

Box.jpg
Cert.jpg
Framifrån med medaljong 2.jpg
Framifrån med medaljong.jpg
Framifrån.jpg
Från höger sida.jpg
Hairline nedre höger bandhorn.jpg
Hairline övre höger bandhorn.jpg
Nedifrån högre bandhorn.jpg
Nedifrån.jpg
Nedre vänster bandhorn.jpg
Spänne 2.jpg