• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

/Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Avslutad Omega Speedmaster 145.0022 1990 NYSERVAD hos Nymans

DirkFrode

Basic
Pris
32000
Returpolicy
En principsak, ÖK i förväg!
Bilder Skickat
  1. Ja
Hej
Ett nytt objekt har kommit upp på horisonten, och då måste jag göra något jag kanske ångrar senare.

Jag säljer nu min älskade årsklocka, en 145.0022 Speedy från 1990 med 1171-länken för sann vintage-känsla.
Klockan har index som börjat uppvisa jämn och krämig patina, och tavlan har ett behagligt matt utseende.
Klockan är servad av mig hos Nymans i Västerås för 9.300 kr under Oktober 2018, kvitton finns på detta. Visare, tavla samt insert lämnades orörda samt den opolerade boetten och länken.

Klockan och jag finns i Stockholm, f2f uppskattas men klockan kan även skickas rek eller värde mot köparens bekostnad.

Har gjort några affärer på KS, se referenser under min GG-tråd!
Tack KS för ett underbart forum!

IMG_5660.JPG
IMG_5663.JPG
IMG_5783.JPG

Tillbaka
Topp