• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

/Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Avslutad Omega Speedmaster 145.022 från -85 *SERVAD* 26500 kr!

koze

Silver
2-Faktor
Dags att förnya sig, så nu får min vackra Speedy från -85 (serie 46) gå vidare. Den har fina krämiga index, perfekt kronografsekund och patinerade tim- och minutvisare som tappat lumen. Servades december 2016, har dock inga papper på det så ta mig på orden. Då gjordes en större renovering i verket samt täthetservice (packningar, pushers, glas osv), men ingen polering såklart. Min lekmannabedömning är att boetten är opolerad (och därmed patinerad men utan några rejäla dings), men det finns det säkert andra som är bättre på att bedöma det. Säljs på en fin italiensk mörkgrå mockasnodd, och om man vill ha en länk så har jag för mig att t ex den här ska passa.

Finare än så här blir det i min mening inte utan att kosta en förmögenhet, skönt dessutom att slippa service inom överskådlig tid.

Pris: 27 tkr + frakt eller F2F i Stockholm. Nu 26.500 kr inkl. spårbar frakt inom Sverige!
Retur:
Nej, men om du upplever att du vill ha möjlighet till det så kan vi såklart diskutera saken.
Byten: Kanske Panerai 111, men inget annat.
Referenser: Ja, många.

IMG_0048.jpg

IMG_0050.jpg

Skärmavbild 2017-11-20 kl. 20.21.43.png

Skärmavbild 2017-11-20 kl. 20.45.03.png

IMG_2761.JPG
IMG_2762.JPG
IMG_2763.JPG
IMG_2764.JPG

Senast ändrad:
Tillbaka
Topp