Horologen
Basic
- Pris
- 17.000/16.000
- Returpolicy
- Bara om något skulle vara felaktigt beskrivet eller felaktigt
- Bilder Skickat
- Ja
Tjena KS!
Köpt nytt så något får lämna, har denna speedy reduced som är riktigt trevlig men som sällan bärs. Och nu även en Sinn 203 som också hamnar i skuggan.
Kan tänka mig byten;
Främst mot
Longines
Cartier
Seiko Tuna
Sinn
Eller annat det går alltid att fråga
Delbyte helt ok men ska minska lite här pga nyköp så premierar rent sälj, men kan även tänka mig ett byte med båda mot något och som alltid ev ok att lägga till lite vid rätt objekt.
Omega speedmaster reduced
Håller tiden fint och chrono som nollställer korrekt och fungerar fint som tidshållare för pastavatten och allt annat man har detta till.
Snygg urtavla som spelar väldigt fint i olika ljus och en clean känsla på både Nato och läder, kommer med Box men utan papper.
Ref:175.0083
Kaliber: Omega 1152
39mm
18mm mellan bandhornen
Troligt tillverkningsdatum som jag förstått det runt 2000.
17.000kr
Sinn 203
Klocka man inte behöver säga allt för mycket om, stentuff dykarchrono 300meter vattentäthet för att klara även de coolaste hoppen från bryggkanten.
Kommer med ytter och innerbox.
Full service gjord 2021
Pris 16.000kr
Bilder:
Fler bilder kommer efter långhelgen!
Tack KS
Köpt nytt så något får lämna, har denna speedy reduced som är riktigt trevlig men som sällan bärs. Och nu även en Sinn 203 som också hamnar i skuggan.
Kan tänka mig byten;
Främst mot
Longines
Cartier
Seiko Tuna
Sinn
Eller annat det går alltid att fråga

Delbyte helt ok men ska minska lite här pga nyköp så premierar rent sälj, men kan även tänka mig ett byte med båda mot något och som alltid ev ok att lägga till lite vid rätt objekt.
Omega speedmaster reduced
Håller tiden fint och chrono som nollställer korrekt och fungerar fint som tidshållare för pastavatten och allt annat man har detta till.
Snygg urtavla som spelar väldigt fint i olika ljus och en clean känsla på både Nato och läder, kommer med Box men utan papper.
Ref:175.0083
Kaliber: Omega 1152
39mm
18mm mellan bandhornen
Troligt tillverkningsdatum som jag förstått det runt 2000.
17.000kr
Sinn 203
Klocka man inte behöver säga allt för mycket om, stentuff dykarchrono 300meter vattentäthet för att klara även de coolaste hoppen från bryggkanten.
Kommer med ytter och innerbox.
Full service gjord 2021
Pris 16.000kr
Bilder:
Fler bilder kommer efter långhelgen!
Tack KS
Bilagor
Senast ändrad: