• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Omega Speedmaster - 1990

Lyden

Panerai
Pris
35000
Returpolicy
Ej retur.
Bilder Skickat
  1. Ja
Omega Speedmaster - 1990
Ref: 3590.50.00
fredag2.jpg

Trodde aldrig att detta skulle ske, jag ska bli OWG... så min älskade Speedmaster måste tyvärr lämna! :(
Det finns spår av användning, men klockan är i fint skick. (Låter bilderna nedan tala) Kronografen nollställer perfekt.
Den kommer med den finare boxen i trä, cert, manualer, patch, länkbitar, pappbox.. ja ni ser själv på bilden nedan.

Omega Speedmaster
Ref:
3590.50.00
År: 1990, uttagen 24/9-1990
Pris: 35.000:- + frakt. (Samma som jag gav för den)
Levereras: Klockan skickas på köparens risk, efter att pengarna är swishade, annars finns jag i södra Sverige för f2f.
Returpolicy: Ej retur.

Övrig info:

Köpte den av en engelsk handlare 11 april 2017.
Servad av samma handlare innan jag köpte den.
Ca -10 sekunder om dagen.


Referenstråd: https://klocksnack.se/threads/mållgan.58777/

s1.jpg

DSC_0055.jpg
fredag kopia 3.jpg
s2.jpg
s5.jpg
s6.jpg

baksida.jpg
s8.jpg
SF.jpg

Speedysunday.jpg
 
Senast ändrad:
Topp