• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Omega Speedmaster 2015 (Plexi)

Har en Speedmaster som är ca 1 månad gammal, som är uttagen av mig hos Protid på Storo! Det är alltså 23 månader garanti kvar! Jag är väl utgångspunkt ute efter något roligt byte +- några tusenlappar upp eller ner! Märken jag är intresserad utav är Breitling, Omega och Rolex! Jag är särskilt intresserad utav den nya Omega Seamaster 300 med master Co-axial eller kanske en planet ocean 42 Cal8500! Men har ni något kul så bara send ett mail eller SMS! Helst inget som är äldre än ett år gammalt och inte intresserad utav klockor med dings eller riper i AR-coatingen! Allt av remmar som följer med är fortfarande oanvänt!

Vid byte måste det ske nästa vecka när jag ska till Sverige!

Bytesvärde sätter jag till runt 30.000

Ingen retur då den har väldigt lång garanti kvar!

image.jpg
image.jpg
image.jpg
image.jpg
image.jpg
image.jpg
image.jpg
 
Topp